Ústí nad Labem představilo nové logo a vizuální styl města

18. únor 2022 08:24

Nový vizuální styl města Ústí nad Labem si mohou v těchto dnech prohlédnout zájemci v informačním centru. Vytvořilo ho chomutovské studio Trifor.

Zvolilo na první pohled osekaný typ písma. Základem loga i sloganů je slovo „ústí“. Nový styl bude používat magistrát, obvody a některé městské organizace – třeba muzeum, kulturní středisko, dopravní podnik nebo městské služby.

Zavádění nového loga a vizuální podoby městských materiálů bude postupné. Podle náměstka primátora Tomáše Vlacha z hnutí ANO se třeba cedule na sídlech organizací změní, až ty dosavadní doslouží. Stejné je to i s reklamními předměty nebo polepy aut. Tím se vlastně i minimalizují náklady navíc – budou se totiž měnit věci, které by se stejně měnily.

Studio Trifor vytvoří weby s novou grafikou, e-mailové a dopisové hlavičky, reklamní předměty, venkovní označení a také zaškolí lidi, kteří s novým vizuálem budou na úřadech a v organizacích pracovat. Za to dostane 820 tisíc korun, za odbornou soutěž pak město zaplatilo 680 tisíc korun.

Náměstek primátora Tomáš Vlach z hnutí ANO uvedl příklad, kde se nový styl může objevit nejdříve: „Jsou to různé úřední dopisy nebo tiskopisy úřadu – tam to lze udělat relativně rychle, navíc za malé prostředky.“

Spustit audio

Související