Ústecký hokejový klub nedostane peníze za propagaci města. To teď hledá nový způsob, jak ho podpořit
Radní Ústí nad Labem ve středu 10. února zrušili záměr uzavřít s prvoligovým hokejovým klubem marketingovou smlouvu. Klub měl dostat za propagaci města v této sezoně 900.000 korun.
Smlouvu nedoporučili právníci magistrátu. Argumentovali tím, že město by za některé způsoby propagace klubu platilo dvakrát. Vadilo jim i to, že smlouva měla být uzavřena zpětně - od loňského září do letošního dubna.
Nezařazená primátorka Věra Nechybová k tomu řekla: „Právní odbor doporučuje, aby byly podmínky dopředu přesně nastaveny. Tu marketingovou smlouvu jsme v ruce neměli, ale v průběhu přípravy smlouvy tak, jak jí odbor připravil, nám právní odbor nedoporučil jí takto podepsat.“
Ústečtí radní schválení marketingové smlouvy odložili už v půlce ledna kvůli dopracování. Tehdy náměstek primátorky Jiří Madar z Ústeckého fóra občanů tvrdil, že tento způsob je právně v pořádku.
Zatím má prvoligový hokejový klub v Ústí nad Labem jisté 2 miliony a 300 tisíc korun přímo z městského rozpočtu. Připravit jiné možnosti, jak hokej podpořit, má teď za úkol odbor kultury, sportu a sociálních služeb.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Marketingové zápasy v bahně, popisuje Hejlová úpravu volebního sloganu ANO
-
Slovenská koalice by se ráda zbavila ‚neřízené střely‘ Danka. Všem by vyhovovalo, kdyby odešel do Bruselu
-
Reklama lidovců na takzvaném dezinfowebu? Zadání inzerce bylo jiné, šlo o chybu, hájí se strana
-
Kauza Con Invest: podnikatel s vazbami na oligarchu i expert na firmy v daňových rájích půjdou k soudu