V ústeckém Hraničáři se 22. listopadu koná charitativní Movember party
Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem bude od 19:00 patřit mužům. Uskuteční se tam vůbec poprvé osvětová kampaň s názvem Movember party, která má upozornit na zdravotní rizika u mužů.
„Podobnou akci každoročně podnikáme pro příznivce a podporovatele hnutí Movember, ale letos je to poprvé v Hraničáři. Přáli bychom si, aby přišli i ti, kteří se o této akci a myšlence chtějí dozvědět víc,“ přibližuje jeden z organizátorů večerní akce Marek Plch.
Kromě osvěty a informací o mužských zdravotních problémech čeká na návštěvníky Hraničáře hudební a kulturní program.
„Na akci budou také dva urologové, se kterými bude možné probrat, jak taková prohlídka u lékaře vypadá nebo jaké je správná prevence. Dá se s nimi rovnou i naplánovat termín preventivní kontroly,“ doplňuje Plch.
Problémem českých mužů totiž často bývá to, že podceňují a zanedbávají prevenci. „Ví se, že rakovina mužských pohlavních orgánů je strašákem, o kterém se mezi muži málo hovoří – je proto potřeba zbavit muže strachu a předsudků, o to se snaží i naše akce,“ uzavírá Marek Plch.
Peníze, které se na této osvětové akci vyberou, jdou na další prevenci a výzkum zdravotních problémů u mužů. Zájemci, kteří chtějí tuto myšlenku podpořit, se mohou zaregistrovat na webových stránkách Movemberu nebo přispět přes člena, který už je v této skupině registrován.
Související
-
Ústecký Hraničář otevírá novou výstavou diskuzi o ekologických a feministických tématech
Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem otevřel novou výstavu s názvem Pěstovat plevel, sklízet vichřici, věnovanou ekologickým a feministickým tématům.
-
V ústeckém Hraničáři je nová výstava Pěstovat plevel, sklízet vichřici
Výstava ve veřejném sále Hraničář v Ústí nad Labem otevírá debatu o feministických a ekologických tématech. Výstavu doprovodí workshopy, diskuze i komentované prohlídky.
-
Využití gamifikace ve školství i v sociálním inženýrství – to je letošní téma galerie Hraničář
Sbíráte body? Tuto otázku slýcháme snad u každé pokladny v obchodě. Je to asi nejviditelnější příklad toho, jak se dají herní principy využít v marketingu.
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
NATO prý poprvé pojmenovalo své ‚červené linie‘. V nouzi by mohlo vyslat na Ukrajinu 100 000 vojáků
-
Sinoložka: Čína ekonomicky profituje z války na Ukrajině. Zaplnila prostor po západních firmách
-
8. květen sice znamenal konec války, ale také příchod traumat, která si z ní lidé odnesli, popisuje historik
-
Léky na předpis poštou? ‚Usnadní život‘, míní asociace pacientů. ‚Ohrozí kamenné lékárny‘, oponují lékárníci