Činoherní studio v Ústí nad Labem chce změnit logo – vypsalo soutěž pro grafiky

Činoherní studio - logo

Po necelých 5 letech mění Činoherní studio v Ústí nad Labem logo, grafický styl plakátů i dalších propagačních materiálů. Divadlo proto vypsalo dvoukolovou soutěž pro grafiky a výtvarné umělce.

Současný vizuální styl má Činoherní studio od doby, kdy se po roztržce s tehdejším vedením města znovu otevřelo jako příspěvková organizace města.

Divadlo chce podle mluvčího Petra Kuneše dát najevo, že už funguje bez problémů.

„To divadlo je taky už trochu jinde – takové ty revoluční až punkové představy o divadlu se usadily. Divadlo je etablované i v celorepublikovém kontextu, je zavedené, funguje, jezdí všude,“ potvrdil Kuneš.

Přesto by vedení divadla chtělo v novém logu zachovat symbol Činoherního divadla – kovadlinu.

Nový vizuál by podle Kuneše mohlo divadlo začít používat od následující sezóny. Autor vítězného návrhu dostane 85 tisíc korun.

Spustit audio

Související